• سه شنبه ١١ مرداد ١٤٠١-١١:٣١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٨٥٥
سروری در دفاع از عملکرد شهرداری تهران در سیلاب اخیر گفت: ۳-۸۲

لمپنیسم رسانه ایی به دنبال چکمه بود در گل و لای سیلاب نه خدمت

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در دفاع از عملکرد شهرداری تهران برای ورود تمام قد در حادثه سیل امام زاده داوود گفت: لمپنیسم رسانه ایی به جای اینکه کمک رسانی در سیل را صادقانه مخابره کند به دنبال چکمه بود در گل ولای سیل نه خدمت. آیا این همه تجهیزات و نیروی شهرداری تهران که جلوتر از سازمانهای مسئول در حادثه سیلاب امام زاده داوود شوآف بود.

 
 
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، پرویز سروری نایب رئیس شورا در هشتاد و سومین جلسه شورا طی روایتی از رسول الله نقل کرد: کسی که شکر مخلوق را به جا نیاورد، قطعا نمی تواند شاکر خداوند باشد.
او ادامه داد: در هفته گذشته شاهد یکی از نعمات الهی بودیم، که به دلیل ترک فعل ها و فقدان زیرساخت های مناسب و...، در برخی مناطق این نعمت بزرگ به نقمت تبدیل شد. در شرایطی که کشور در بی آبی می سوخت، حجم بارانی که بارید بسیاری از دغدغه ها را رفع کرد. اما از طرفی سیل در کشور ضایعه ایجاد کرد و عده ای را به کام مرگ فرستاده و عده ای را مصدوم کرد و خانه هایی را ویران کرد. 
او در ادامه طی تذکری گفت: رسانه ها باید بازتاب تفکرات و خواسته های مردم باشند اما امروز در کشور شاهد یک لمپنیسم رسانه ای هستیم. رسانه هایی که جز سیاه نمایی رسالت دیگری ندارند. 
نائب رئیس شورا تشریح کرد: در حادثه امامزاده داوود که بسیار دلخراش بود و بعضی هم میهنان را داغ دار کرد، با توجه به اینکه تهران در وضع هشدار بود و آمادگی صد درصد برای مقابله با هر خطری را به وجود آورده بود و امامزاده داوود نیز در حوزه اختیارات شهرداری تهران نبود، دوستان ما در آتش نشانی و مدیریت بحران و مجموعه خدمات شهری شامل متجاوز از هزار نفر در اولین فرصت در امامزاده داوود حضور پیدا می کنند. 
سروری در ادامه اظهار داشت: در برخی جاها گل و لای از یک متر تا دو و نیم متر گزارش شده است. اگر شهرداری تهران در منطقه حضور پیدا نمی کرد، چه فاجعه ای رخ می داد؟ بیش از 200 دستگاه لودر و جرثقیل و... در منطقه به کار گرفته شدند. بیش از 150 آتش نشان بیش از 4 روز مشغول پاکسازی و آوار برداری بودند تا اینکه روز گذشته مردم نماز صبح را در صحن امامزاده داوود اقامه کردند. 
او در پایان در دفاع از شهردار تهران گفت: اما در کنار این اقدامات، رسانه ها دست به سیاه نمایی زدند. چون شهردار تهران از اولین کسانی است که وارد صحن امام زاده داوودی شد که در حوزه استحفاظی او نبوده و اگر حضور پیدا نمی کرد هم کسی نمی توانست بگوید چرا شهردار تهران کاری نکرد. اما رسانه ها همه این موارد را نادیده گرفته و می گویند چرا آقای زاکانی با کفش به درون گل رفته و به دنبال شوآف بوده است. آیا این حجم از نیروی انسانی و تهجیزات شوآف است؟

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: