• شنبه ١٤ مرداد ١٤٠٢-١٢:٥٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٧٢٤٥
امانی:

پلمب و تخریب خانه‌های دودی در محله شوش

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران از پلمب و تخریب تعدادی از خانه‌های دودی محله شوش توسط شهرداری منطقه ۱۵ خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، ناصر امانی در گفت و گو با خبرنگار شهر، با بیان اینکه در جریان بازدید از مناطق، خانه‌های دودی تنها در محله شوش مشاهده شد؛اظهار کرد: شهرداری وجود این خانه‌ها را تأیید کرد و پس از گزارشی که ما در صحن شورا ارائه دادیم، خوشبختانه برخورد لازم را انجام داد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد: بسیاری از این خانه‌ها جمع‌آوری و پلمب شد و حتی تعدادی نیز تخریب شدند که امیدواریم این روند ادامه‌دار باشد.
وی با بیان اینکه چنین مواردی جزء مسائل اجتماعی است که در مناطق مرکزی و جنوبی با آن روبه‌رو هستیم، یادآور شد: شهرداری منطقه ۱۵ خوب عمل کرد و حدود ۳۷ خانه دودی را شناسایی و با حکم قضایی اغلب این خانه‌ها را پلمب و تعدادی از آنها را تخریب کرد، تعدادی نیز در دست تخریب و پلمب است.
عضو شورای اسلامی شهر تهران همچنین تصریح کرد: ما خانه‌های پلاک قرمز را در محلاتی همچون هرندی داشتیم که محل تردد معتادین بود اما خانه‌های دودی تنها در محله شوش دیده شد که شهرداری ورود خوبی به آن داشت.
گفتنی است؛ امانی در یکصد و پنجاه و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران و در جریان ارائه گزارش بازدید از محله شوش اعلام کرده بود که در این محله ۳۷ خانه دودی توسط شهرداری شناسایی شده که اکثریت ساکنین آن از اتباع بیگانه هستند.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: