• شنبه ١٨ تير ١٤٠١-٠١:١٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٤٦٤٦
احمد صادقی: 

دستاوردهای نمایشگاه، شاخص ارزیابی مدیران شهری است

رئیس کمیته هوشمند سازی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه دستاوردهای نمایشگاه ها شاخصی برای ارزیابی مدیران است، گفت: امیدوارم دوره بعدی نمایشگاه نشان دهد که مدیریت شهری از چه نقطه‌ای به چه نقطه‌ای رسیده است تامردم بدانند چه زحماتی کشیده شده وچه کارهایی باید در آینده انجام شود.

 
 
 
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران احمد صادقی رئیس کمیته هوشمندسازی شورای شهر تهران در حاشیه بازدید از نمایشگاه
توانمندی‌های مدیریت شهری:
شهرداری تهران آنقدر توانمندی‌های بالا و تجربیات خوبی دارد که همیشه نمایشگاه‌های جذابی را راه اندازی کرده است.
وی ادامه داد: مردم در بسیاری از مواقع اطلاع ندارند چه اقداماتی در طول روز  در حوزه شهر در حال روی دادن است
صادقی با بیان اینکه باید تمام موضوعات مانند حمل‌ونقل، هوشمندسازی،خدمات شهری و..را به مردم گزارش کرد، افزود: تا مردم متوجه شوند دیدن این فعالیت‌ها برای آنها موضوعیت دارد و متوجه شوند که شهر زنده است و۲۴ساعته در حال فعالیت است.
وی گفت: امیدوارم دوره بعدی نمایشگاه نشان دهد که مدیریت شهری از چه نقطه‌ای به چه نقطه‌ای رسیده است تامردم بدانند چه زحماتی کشیده شده وچه کارهایی باید در آینده انجام شود.
رئیس کمیته هوشمند سازی شورای اسلامی شهر تهران گفت: درحوزه پسماند تاکیداتی که برای جمع آوری پسماندخشک انجام شده است،کارهای خوبی است وامیدواریم توسعه پیدا کند تا فرهنگ جمع آوری پسماند خشک را با خدمات تسهیلاتی که ایجاد می‌کنیم درسطح شهر گسترش دهیم.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: